Porin Perussuomalaiset julkaisivat vuoden 2020 toimintasuunnitelman.

Porin Perussuomalaiset Ry:n

Toimintasuunnitelma vuodelle 2020

Onnistunut vuosi 2019

Jäsenistölle, tukijoille ja kansanedustajaehdokkaille kiitos siitä, että Pori säilytti oman kansanedustajapaikkansa, Petri Hurun mennessä eduskuntaan. Porin vaikutusvalta kattaa nyt myös pitkälle Brysseliin asti kun nykyinen europarlamentaarikko Laura Huhtasaari teki onnistuneen kampanjan Eurovaaleissa. Tämänkin puolesta Porin Perussuomalaisten on syytä olla ylpeä. Jäsenmäärä on kasvanut viimeisen vuoden aikana kiitettävästi.

Kuntavaaleja kohti

Perussuomalaiset ovat suosituin puolue valtakunnallisesti ja tämä tulee säilyttää vuonna 2020. Alkuvuonna 2021 on kuntavaalit ja sen jälkeen mahdolliset maakuntavaalit. Varaudumme vaaleihin 2021 ja nostamme kannatusta viime kuntavaaleista. Otamme käyttöön mm. #kuntavaalikutsunnat2021 SOME kampanjan, joka yhdistää tiedotusta ja jäsenten esiin tulemista. Perussuomalaisilla on paljon näyttöä kuntatasolla. Porin Perussuomalaiset ovat onnistuneesti tuoneet esiin päätöksentekoa ja puhuneet asioista julkisesti. Tähän tulee kannustaa kaikkia luottamushenkilöitä.

Jäsenet esiin

Porin Perussuomalaiset ovat Satakunnan Perussuomalaisten piirin suurin jäsenyhdistys ja sen koko jatkaa kasvuaan odotetusti. Olemme saaneet paljon jäsenhakemuksia ja vuonna 2020 se tulee lisääntymään vaaleja kohti mennessä. Jäsenistöä kannustetaan tulemaan yleisötapahtumiin, jotta kuntalaiset saisivat tutustua heihin hyvissä ajoin ennen vaaleja. Vuonna 2020 Porin Perussuomalaiset osallistuvat mm. Noormarkun markkinoille, Vappujuhlaan, Porin Päivään ja Suomiareenaan.

Viestintä ja koulutus

SOME:ssa tapahtuvaan viestintään ja markkinointiin tullaan panostamaan entisestään vuonna 2020. Jäsenistön jakamat kuvat eri tapahtumista ja mainokset tuovat huomattavaa näkyvyyttä Porin Perussuomalaisille. Jäsenet jatkavat Porin eri toimipisteisiin tutustumista ja lisäämme myös ulkopuolisten pitämiä koulutuksiksi piiritoimistolla. Jatkamme aktiivisesti edelleen jäsenistön sisäistä ja ulkoista koulutusta ajankohtaisista asioista.

Porin Perussuomalaiset Ry

Kirjoitettu 5.11.2019